perjantai 30. heinäkuuta 2010

jaa, että mitenhän sen nyt sanois?

no vaikka ihan suoraan.

esimerkiksi näin:
- moi, mä oon ruttu. mä täytän ihan kohta neljä. siihen on neljä kuukautta. mulla ei ole ollenkaan isää, mulla on mami ja mamma.* toi on mun mamma, ja toi sen sylissä on mun veikka. mun veikka on 7 kuukautta. mulla on pyörä. siinä ei ole ollenkaan appareita, ja mulla on hyvä tasapaino.




* kysyin siltä kuin se aina eka kertoo just nää faktat. no siks tietty ettei kukaan ihmettele missä sen isä on. ja jos mä oon niiden kanssa yksin puistossa, ni muutkin tietää että äitejä on kuitenki kaks!

2 kommenttia:

  1. Huom! Unohdit, että litaniaan kuuluu myös olennaisena osana: "Mun pyörä on sininen."

    L

    VastaaPoista
  2. hitto! niinhän se meni! ja "mun veikka saa sen sit kun mä saan pinkin pyörän!"

    VastaaPoista