keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

ruttu on ruttu on ruttu

- "mamma, voinko saada ne veikan uudet kengät, kun muuten mun eläimillä ei ole autoa eikä venettä?"
- "mä en kestä tätä elämää kun en voi edes yhtä purkkaa saada!"
- "ei tälläsessä maailmassa voi edes elää, kun ei kengät pysy jalassa!"
- "rakastathan sä mua vielä mamma? ...vaikka mä töllöilen joskus, tai melkein aina."
- "mytty, senkin tyhmä poika, en rakasta sua enää jos kosket mun leluihin! ...tai rakastan tietty... mutta älä koske niihin!"
- "kuinka monta majavamysteeriä tässä maassa on?"
- "kato mitä mun nenässä on! tommoi pieniä karvoja *, ihan ite kuule huomasin. onksullakin?"
- "voinko mä syöttää myttyä, vai juokseeko hammaspeikot mun kättä pitkin sen suuhun?"
- "moi mummo **, mun nimi on ruttu. mä asun tuolla talossa. mulla on kaks äitiä. mami ja mamma. mä oon kolme. mulla on ihan just synttärit, sit mä täytän neljä. tuutko säkin mun synttärijuhliin?"
- "mamma, miten sä olet kehdannu mennä kihloihin ilman mua?!?!"


*[levittää sieraimet nenälihaksilla ammolleen, miten se osaakin jotain tommosta?!]
** tuntemattomalle mummolle bussipysäkillä

my little big love!

1 kommentti: