perjantai 2. heinäkuuta 2010

snobbailua

muru, ja sen maalaissukulaiset pitää mua snobina! loistavaa!
se on musta aika hauskaa oikeesti. mä olen omasta mielestäni tavallisen (jokseenkin persaukisen) duunariperheen kakara. koulu tosin mulle on maistunut, ja olen valmistunut kivaan ja suht arvostettuun ammattiin. ja on mulla omistusasuntokin, jota vereslihallani makselen vielä pitkään.

snobin musta niiden silmissä vissiin tekee se että shoppailen stockalla. ja se että tyttärelläni on aidot crocksit. ja ehkä myös mun eva solo - teekannu. ja se että mun elämänarvoihin kuuluu ostaa mieluummin kallista harvoin, kun halpaa liian usein. haaveilen joo veneestä, ja joo, juon mieluusti kallista teetä. ja syön kalliita juustoja. ja juon punaviiniä, mutta ne on mun mieltymyksiä, en näe niissä snobismia... muutamaan kertaan olen kuullut maalla vieraillessani lasten "tyylikkäistä yhteensointuvista" vaatteista. tai niiden merkkikengistä. kalliista kantorepusta, ja vaunuista. (ja jopa a-derman kalliista vauvan pehvarasvasta) tai jos olen vienyt kallista kahvia viemisiksi, on silmiä pyöritelty aika vilkkaan. teekannukin herätti kahvivieraissa hiukan hilpeyttä.

joo, olen mä tehnyt periaatepäätöksen että hyppään sosiaaliluokan ylöspäin siitä mihin synnyin. ja se siitä syystä että mun lapset saa ne asiat mitä elääkseen tarvitsee. (ruokaa sekä puhtaat,ehjät ja hyväntuoksuset vaatteet, ja esim. lukioikäsenä oppikirjat, ettei tarttis vihosta lukea niinkuin allekirjoittanut itse. ja ettei ylioppilastutkintoa ja juhlia tarvitse maksaa omasta pussista, niinkun allekirjoittanut on myös tehnyt...) mutta se ei kai musta tee snobia? (onko tuolla sanalla vähän ikävä kaiku sunkin korvissa?) 

muru taas eilen hieman vinosti hymyili kun kiirehdin stockalta hakemaan muutaman keittiöpyyhkeen. nää oli ihan PS eli pakkosaada!
upeiden birds in paradise - pyyhkeiden päällä mielettömän hienot ciento:n kengät poikulille. * me happy snob!

*suosittelen lämpimästi kaikille pikkuhimpuloille näitä kenkiä! kevyet, joustavalla pohjalla, sisäpohja hengittää. hinta-laatu-suhde erittäin hyvin kohdillaan. ja oih! mikä kuosi! kaikki muutkin "snobbailuhaluiset" stockalle mars!  ;)

2 kommenttia:

  1. Ihania!! Sekä pyyhkeet että kengät. Ja molemmat hyvin tarpeellisia, jos multa kysytään. Eikä ole snobbailua. Miksi kauniiden asioiden ostaminen olisi sitä?

    -Fairy-

    VastaaPoista
  2. hihi! samaa mieltä!
    elämässä pitää olla kauniita asioita!

    VastaaPoista