torstai 1. heinäkuuta 2010

outoa

arvatkaa että taas provosoiduin metrolehden tekstari-palstaa lukiessa. joku oli kirjottanut sinne ettei äidit saa viedä poikalapsia uimahalliin, eikä isät tyttölapsia. koska siellä voi olla vaikka mitä kieroutuneita ihmisiä, ja joku saattaa häiriintyä muutenkin jos eri sukupuolta oleva lapsi on siellä suihkuhuoneessa. ja tästä on ollut tekstareita useampana päivänä.

teinitytärtäni lainatakseni OMFG!

mikä helvata ihmisiä nykyään vaivaa. jos jotakuta häiritsee poikalapsi naisten suihkussa, niin helvetti, kylpeköön kotonaan. ja pervoja liikkuu joukossamme joka paikassa, aika marginaalisesti kuitenkin, syytä hysteriaan ei musta uimahallissa ole. uimahalleissa on uitu iät ja ajat. mihin on kadonnut luonnollisuus elämästä? silloin kun mä olin muksu ei saanut lähteä vieraiden matkaan, ja itsensäpaljastelijoita oli syytä varoa. mutta uimahallissa sai kyllä käydä, ihan vapaasti. ja olen iskänkin kanssa ollut jopa miesten puolella. enkä ole pimahtanut tän enempää, eikä kukaan ole mua siellä tuijotellut häiritsevästi.

tiedoksi vaan kaikille vatipäille: yleensä alle kouluikäinen lapsi tarvitsee vanhempansa apua pesuissa ynnä muissa. ja huomio! jos ei tullut mieleen. jollakulla saattaa olla VAIN yksi vanhempi, tai ehkä vanhemmat jotka edustaa vaan toista sukupuolta. pitääkö mun siis soittaa isäni viemään pieni poikani uimahalliin? ettei vaan ketään pervo täti tuijota sitä saunassa, tai ettei se häiriinny kun näkee vieraita takamuksia. oi voi.

te todella olette sekaisin, jotkut ihmiset. pysykää kotona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti