keskiviikko 12. tammikuuta 2011

oh my

onpa taas elämä kivaa.
kivut on laantuneet. samoin horation mökötys.
töissä futaa kivasti. tuntuu että olen päässyt sisään systeemiin oikeen hyvin.
tuumasin että vanhan lepakon apuakin saan käyttää, ja annan sille hommia just niinkun tykkään. kai se osaa itse sanoa jos alkaa mun kanssa työnteko tympimään.
madonna-lempinimikin kuulostaa korvaan kivommalta kun aikaisemmat ankeuttaja ja kersantti.

mun suureksi riemuksi mein duunipaikan old-school-heterot on miettineet josko kannattais vaihtaa suuntausta, mulla kun on niin lesoiltavan hyvä palvelu kotona.

poika on ihan riemumielillä kun tulen töistä. ilta kuluu sylitellessä ja erilaisia kikatus-riehumisleikkejä leikkiessä. koti kun on kunnossa ja koirat viety, niin mun tehtäväksi jää ainostaan riemuita sen ja rutun kanssa kunnes ne menee nukkumaan. not bad.

horatiokin on ylionnellinen kun saa öisin nukkua, päivällä duunit on kerrassaan rakastettavia ja työnantaja riemukas, hyvinnukkuva ja maailman mainioin pikku poikuli. 


hauska tapaus sattui tänään kun vanha lepakko tuli kysymään multa että kuka on "xxx xxx", vastasin sen olevan mun setä, että kuinka niin. niin se kertoi löytäneensä sen nimen kaiverrettuna yhteen vanhaan penkkiin mein työpaikan alaisessa käytävässä. voitteko kuvitella?!

jopa alkoi legenda lentämään. mähän en sitä ole sinne käynyt kaivertamassa! niinkun se lepakko luuli. mistä se on sinne ilmaantunut? siinäpä mysteeri!
joko isäni veljineen on leikkinyt siellä ennenmuinoin.
tai joku setäni ihailija on sen sinne käynyt raapustamassa. ennenmuinoin.
tai saman nimisen ukkini serkun (kuuluisa urheilutähti oli se mies tässä kaupungissa) fani sen on sinne raapustanut. mikä lienee todennäköisintä. siinä naapurin urheilupyhätössä kun on kyseistä lajia kovastikin touhuttu, aikanaan.
tai viimeisin, ja hulvattomin mahdollisuus on tietty se, että sukumme mafiakytkökset vartioi ja pitää mua silmällä, ja on käyneet jättämässä mulle merkkinsä. voi kazakstanin andrei! tiedän että olet siellä! *wirn*

p.s. haluaisin sunnuntaina piipahtaa ah-niin-kornin-kuulosille-häämessuille. ehdotinkin muka-tuntemalleni hauwerinelle josko se lähtis mun seuraks kattomaan heteroiden hullutteluja sillä silmällä. meinaan sillä lesbon silmällä. hihihi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti