lauantai 22. tammikuuta 2011

verta pöntössä

jumantsuikka kun säikähdin tänään.
käytin pikkutyypin vessassa ja itse asian lisäksi pönttöön hulahti kirkasta verta.
minähän siitä murua kiljumaan vaikka jäppinen näytti olevan ihan jees.
ei kai siinä mitään. tarkkaillaan vaan.

mutta hitto se mun reaktio oli ihan kauhea. jalat iski hapoille ja vapisin varmaan vartin jälkeenpäin.
muru yritti mua rauhotella ja vakuutti ettei tässä hätää eikä turhaan tartte olla huolissaan.

no joo-o. kyllä mä realistisesti tajuan että esim. kovan mahan takia voi tommostaki tulla. mulla vaan kun säikähdän, vetäsee elimistö kauheen adrenaliinipiikin ja meen ihmeelliseen katatoniaan. ja siitä kestää ihan hiukan palautua. en edes ala kuvailemaan millaseen tilaan joudun joskus unien takia. tai silloin kun olen ajanut puliukon päälle fillarilla... puuh...

ostetaan rauhallisempi elimistö ja laimeammat tunnereaktiot, kiitos.

1 kommentti:

  1. Huh, varmasti säikäyttää! Mutta kuten itsekin sanoit, kova vatsahan tuota voi aiheuttaa. Niin kauan kuin veri on kirkasta, asiat on yleensä vielä hyvin, joku joskus totesi tästä aiheesta.

    VastaaPoista