torstai 27. tammikuuta 2011

akkainjuttuja

ai että mua rupes korpeemaan tänään duunissa kun tehtiin visiitti pienellä porukalla naapurilaitokseen.

mun uskollinen lepakkoapuri juoksi ulos mun perään, koska mun puhelin oli jäänyt toimiston pöydälle.

hitto ne muut alotti heti sen häivyttyä tosi vihjailevat puheet. että onpa vanha lepakko hyvällä tuulella ja tietävät mistä johtuu ja kyllpä se mua paapoo niin edespäin. mä en jaksa mitään tollasta sonnanpuhumista, ja tollasta keski-ikästen tylsistyneiden naisihmisten sopan hämmentämistä.

mä sanoin niille suoraan että kai se on mulle kiva, ja siitä on kiva tehdä töitä mun kanssa koska olen sille ystävällinen. toisin kun "eräät". ja jos eivät ole huomannut niin se on tosi ahkera ja tunnollinen työntekijä, ja joo, on sillä huonoja juttuja, niinkun kaikilla muillakin niillä. ettei viittis nyt alkaa jauhaa mitään sontaa.

tajuan kyllä että tästä ne puheet taas leviää. mistähän meinaa johtuu että se pikkulepakko puolustaa sitä vanhaa lepakkoa. jaa-a. siinähän sitten jauhavat. mun ei toiv tarvitse enää osallistua, kun olen sanani saanut nyt sanottua. puhukoon seläntakana mitä haluavat. EVVK. ämmät.

2 kommenttia:

  1. Pitäähän sitä nyt ämmillä olla juoruttavaa :))) Mut joo. Toi on niin ärsyttävää ja myös niin ärsyttävän yleistä naisvaltaisilla aloilla. Sama hommahan on jos työryhmässä on vain 1 mies, se joka sen kanssa parhaiten tulee juttuun, joutuu sitten tohon "prässiin". Kun ihmisethän ei voi vaan olla ystäviä/tulla hyvin toimeen vaan se seksuaalinen vipinä pitää vaikka väkisin kaivaa esiin. huoh.

    VastaaPoista
  2. no just nii.

    eniten ärsyttää että mä oikeesti pidän niistä ihmisistä, mutta tää tod. laski niiden pisteitä mun silmissä.

    mua ei juurikaan hetkauta mitä ne musta puhuu, mutta pitää sitä yleistä sylkykuppia nyt vielä vähän tölviä.
    ämmät.

    VastaaPoista