sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

floppi

tää päivä on ollut mun oman mielentilan kannalta täys floppi.

ruttunaama oli eksällä pitkästä aikaa yökylässä pe-la, ja tuli laryngiitissä takasin. (siis oletteko kuulleet tän jo aiemmin? sama tapahtui kun tyttö oli mun kummilla yökylässä. esikoinenhan on ihan kuuluisa siitä että se aina sairastuu jos "joutuu" musta eroon. viimesimpänä lähetin sen luokkaretkelle kuumeessa. olin soittanut opelle etukäteen että tiedän non 99% varmuudella että sille nousee kuume, mutta että buranat on repussa. ja niinhän se meni... emmätajua miten ne on tollasia mamiksia molemmat.)

otettiin sitten rauhassa kotona tää päivä, ja mun daddy kävi leikittää sairastupalaista aamulla. se oli tosi kivaa. juotiin kahvia, jutusteltiin ja muovailtiin daddyn tuomilla muovailuvahoilla.

sen jälkeen mieliala on mennyt alamäkeä koko päivän ja illan.

muru on töistään väsynyt ja lähes mykkä. mulla ei ole voimia kaivaa sanoja, eikä kaivautua lähelle. ruttunaama oireilee murun poissaoloa, eikä muru poikaa ole nähnyt moneen päivään. mua yrjöttää, niskaa särkee, pyörryttää ja ja maha on kipeä. jo kai neljättä päivää putkeen. vähän jo uuvuttaa mokoma oireilu. odotin kauhulla iltaa kahden pikkukiekulin kanssa kun muru lähti yövuoroon. himpulat menikin unille ennen kasia, ja ne vaan laskeutui unimaahan keveesti ja pehmeesti molemmat.

sen sijaan että olisin kiitollinen ja helpottunut mukavasta illasta ja omasta ajasta, mä olen vaan lohduttoman surullinen, yksinäinen. yrjöttää ja niskaa särkee. olisko tää on sitten pms:ää vai mitä ihmettä? pitis vissiin keikauttaa ittensäkin nurin tästä märehtimästä... niinko nyt heti.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti