maanantai 8. maaliskuuta 2010

kerran ja kerrankin

kerrankin pikkumukelot nukkuu samaan aikaan. saapa nähdä kuin pitkäaikanen ilo tää mahtaakaan olla. vähän on orpo olo, kun ei ole juuri mitään tekemistä... tai sellasta mikä hotsittais.

mä oon ihan anti hää- ja juhlaihminen, mutta myönnettäköön että mä nyt vähän sekosin näistä puheista. avaan tässä mun naimapäiväfantasiat, jos kerran sellai on joskus tuloillaan. joskus...joskus...joskus... joskus...

no siis ihan hippifarkut päällä maistraattiin tietty. tukka auki ja kukka käteen. kiitos. iloinen kävely bulevardia ja espaa pitkin rantaan, missä odottais mummin vene, sateenkaarilippu salossa, vaaleenpunaset lippusiimat vettä viistäen. murun ja mun perheet kevyelle risteilylle helsingin edustalle. suklaakakkua, vahvaa kahvia, mansikoita ja skumppaa. illallinen rantakahvilassa. hääyö veneessä kaksin.

osa kaksi sisältäis uskonnollisen osuuden ja kahvitilaisuuden lähimmille täällä kotona. siitä lentoasemalle ja roomaan viikoksi. kyllä ja kiitos. korutonta ja kivaa. joo. eipä paljoa vaatisi :D

(tiiäntiiän, ja olen kuullut, ja ymmärtänytkin, että muru haluis hoitaa kaiken about kahden kesken vaan kun se on sellai horatio, mutta sen äiti niin vedet silmissä mulle tilitti kuinka ei hein perheessä enää oikei mitää suuria juhlia ole tulossa. ja samaan yhteyteen oli alkanut murulle ehdotteleen suhteen virallistamista mun kanssa. niin että siks mä haluisin ihan ees sen ihmisen takia vähän juhlistaa. ja muru on niin mamman tyttö että varmaan laskee omat suunnitelmansa uusiks tämän kuultuaan. (mun vanhemmilla ei niin väliä, ne on itse karanneet naimisiin. 3kk tuntemisen jälkeen, huom!  (ja kun mummi on seuraavan kerran mutsia tytötellyt, on mutsi korjannut että se on kyllä nyt rouva XXX... hahahah. ) mutta että eivät itsekään ole mitään kelleen kertoneet. toisaalta mun muu suku on taas oma lukunsa. niistä eräät repii pelihousunsa jos kutsua joihinki kinkereihin ei kilaha. mutta saapi repiä, tai vaikka polttaa ;) )

no jaa. ehkä mä nyt fixaan ne farkut vaan. (kiitti lukijalle vinkistä!) ja luotan että mun toiveet kantautuu murun korviin jotakin kautta - kröhöm. *vinkvink* ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti