torstai 18. maaliskuuta 2010

temppuja

jaahans.
poika on hautonut vaan uusia jekkuja noina kiukkupäivinä näemmä. tänään heräsi aamulla itse herra aurinkoinen, joka alkoi heti lattialle päästyään kierimään pitkin lattioita. ja kylläpä oli hauskaa. kiherrys kävi ja pää kolisi. jospa se nyt on temppunsa näytettyään vähän paremmilla fiiliksillä? ainakin temppuilun jälkeen se nukahti sekunnissa partsille.




"eka mä olin tossa leikkimatolla.
sit mä en enää ollukaan leikkimatolla,
(äimistys kylmästä lattiasta oli aikamoinen,)
mut sit mä taas menin mahalleen ja nauratti tosi kovin,
ja sit mä punkesin lisää eteenpäin."

5 kommenttia:

  1. Voi miten toinen osaakin olla söpö!!!

    - se fairy-vaahto vinkin antaja ;)

    VastaaPoista
  2. täällä uskollinen lukijasi, hei! :) harvemmin kommentoin, mutta joskus on pakko :) kiitos ihanasta blogista! oot mun top 5 kärjessä, niin elämänmakuisesti kirjoitat teidän arjesta ja juhlasta. monesti hymyilen ja joskus jopa nauran ääneen jutuillesi. sussa olis ainesta kirjottajaksi, kolumnistiksi...

    tuo poika on niin super-hyper-ihana!!

    VastaaPoista
  3. Ihana... Mulle syntyy lapsenlapsi kuukauden kuluttua, mihin tässä joutuukaan...

    Tarja

    VastaaPoista
  4. Voi että kun osaa olla toinen niin sulonen tapaus! :) Ehkä ne kiukut ja unettomuudet vaan liittyy tohon ikään ja liikkeelle lähtöön, uudet jutut tulee uniinkin! :) Ei helpota mun vauvakuume vaikka kuinka luen välillä ei niin mukavasta vauva arjesta! :/

    VastaaPoista
  5. kiitos kommenteista! ihana kun joku aina ilmottelee käyneensä, vaikka ei paljoa sanois.

    kiva jos mun ilosta ja angstista riittää hupia muillekin kun itselleni ;)

    VastaaPoista