torstai 18. maaliskuuta 2010

h & m

eilen tuli henkkamaukan kiva kuvasto. rouvani sitten tsiigaili sitä, ja alkoi mulle ehdottelemaan mitä mun kannattaisi tilata. voi tsiisus ja maryjane.
ihan kivoja ja rentoja vaatteita toki, mutta yrittääkö se vihajata että mun pukeutumisessa on jotakin vikaa?

siis myönnettäköön että mulla ei ole hajuakaan kuinka mun ikäisen naisen pitäisi pukeutua. ja mikä on nyt in ja hottia. mutta kyllä mä ihan style olen omasta mielestäni. ja koen moiset ehdottelut jopa loukkaavana. vaikka hyvää se kai tarkoitti. ja pohti vaan mikä mulle sopis ja mikä ei.

mutta silti.

ei tästä nyt perheriitaa saatu.

mutta silti.

kyl mä kerroin sille että mulla on myös hameita. ja naisellisia housuja. ja neuleita. ottaen huomioon että me ollaan seurusteltu päälle vuosi, josta olen ollut noin 10kk raskaana, ja sen jälkeen imettävänä kotiäitinä, niin ei oikeen hehkeetä kuvaa itsestään ole päässyt näyttelemään. siksi vissiin otan vähän rankasti nuo vihjailut. vieläkin suututtaa... tukka sentään on kasvanut statement-eronjälkeis-lesbotukasta kunnon kotiäitiponnarimalliin. mutta edelleen tuntuu hiukka epänaiselta.

no ehkä tähänkin blogiin tulee kohta päivän asu - postaus. missähän kulahtaneissa verkkareissa itseni ikuistaisin? tai maitoyrjöpaidassa? vai ihan rouvan itsensä hupparissa? vai lököttävissä, mutta muuten aika näteissä "haaremihousuissa"... salli mun nauraa tällekin.   

no, esikolle tilasin muutaman vaatekappaleen mitä se toivoi. itselle yhden napillisen paidan mistä on kätsy imettää, ja kaks muuten kesästä asua. ehkä tää muotiangsti tästä. kiitos hm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti