lauantai 13. maaliskuuta 2010

nettilöytö

oon jo pitkään hautonut kirjoittavani postauksen muutamasta nettilöydöstäni.

ymmärrän että joku eksyy tännekin blogiin saadakseen luettavaksi jotakin herkullisia yksityiskohtia tyttöjen välisestä seksistä. mä en täältä häveliäisyyden verhon takaa juuri mitään siitä aiheesta huutele, saatikka että ne muutamat mut tunnistavat tai semisti arvaavat sais lukea mitään intiimejä yksityiskohtia mun "salatusta" elämästä. paitsi senhän jo kaikki tietää että muru suutelee kuin enkeli. edelleen-kin pyörii vaan sukat jalassa, ja mahanpohja heittää volttia. hihii.

no jaa. enemmän lesbojen väliseen intiimiin kanssakäymiseen voi perehtyä henry laasasen parilla pläjäyksellä, jotka herättivät jopa mun jäykähkössä insinööriystävässä älytöntä hirnumista. siitä välittömästä palautteesta johtuen, asiaan:

http://ihmissuhteet.blogspot.com/2007/01/lesboilu-ei-ole-hauskaa.html

http://ihmissuhteet.blogspot.com/2003/12/lesbojen-pari-ja-seksisuhteetlesboudes.html



voi henry. sä olet aika kuutamolla. i hope, tai sit mun käy kanssasisaria vähän sääliksi...

3 kommenttia:

  1. *reps* mä kuolen... niin järkkyä että naurattaa. Nimenomaan - sääliksi käy niitä muita. Nuo oli aika vanhoja posteja, ehkä Henkka on oppinut jotain lisää...?

    VastaaPoista
  2. *reps* tosiaan. toivotaan myös että muiden lesbojen seksielämä on tässä muutamassa vuodessa muuttunut hiukan mukavammaksi ;) hihi.

    VastaaPoista
  3. höhöö, toivotaan tosissaan että ei ollu ihan tosissaan. Tai sitten Henkka on ihan Kuutamolla. Totaalisesti.

    VastaaPoista