sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

tutustumisia

tutustutin murua tänään mun toisiin maailmoihin.

ensin vein sen mun mutsille ja faijalle. olin pelotellut sen kohtaamaan täysjuoppojen paskasen läävän, joten niiden ok asunto ja selväpäinen käytös oli murulle positiivinen yllätys. sanoin keikan olevan once in a lifetime experience, jos sitä hotsittaa lähteä tänään, ja lähtihän se. ja musta oli äärettömän suloista kun se arpoi vaatteita että olis tarpeeksi "siisti". salli mun nauraa. mutsilla oli jotkut pyöräilyhousun näköset shortsit ja iskällä futisshortsit, teepaitasillaan ne siellä hiihti. kahvia oli (maidotta), kahvileipää ei. muru oli siisteissä farkuissa ja tukka laitettuna. se on niin kiltti vielä. kielsin sitä liikkumasta muihin huoneisiin ennenkun olen tarkastanut ne, joten vessakäyntiinkin se pyyti multa lupaa. lähtiessä kysyi mitä mä oikeen spennaan ja oon hölmö. hänestä asunnossa vaan haisi rööki, mutta muuten kaikki oli ihan kelpaavaa. ai mitä spennaan? en tiedä, eihän mun tarttis niiden asuntoa hävetä. eihän se ole mun asia. mun oma asunto on mun asia.

toinen reissu tehtiin salibandypeliin. ihanat mun omat ihmiset kaikki! paljon uusia naamoja, lasten vahtimista ja leikittämistä, huutoa, tsemppausta, haleja, pusuja, kuulumisia, silityksiä, iloa. hienosti meni, vauvalla ja murulla eka peli penkkiurheilijoina mun kanssa. ruttunaama onkin jo ihan konkari.

hieno päivä kaikkiaan.
pisteet murulle sosiaalisesta toiminnasta, mukaan lähtemisistä, positiivisesta asenteesta ja lopuks iltapuuron keitosta. aion kinua vielä selkähieronnan ja sitten nukahdan onnellisena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti