maanantai 12. huhtikuuta 2010

ihme tili

siis mä lähenen rahan käyttäjänä jotaki maagikkótasoa, tai sitten mä todella olen unohtanut jotakin tosi tärkeetä maksaa jo monta kuukautta peräkkäin.

voin kertoa ettei kelan äitiyspäivärahoilla paljoa juhlita. ja voin sanoa että yksin asuntolainan kanssa jääneenä, ettei sillä toisaan makseta muuta kun se asuntolaina. ja laskut. maksimissaan.

mistä hiivatista mulle sitten tota rahaa siunaantuu? en tajua.
just muutama vko takaperin laiton säästöön muutaman satasen mein amsterdaminreissua varten. ja nyt taas ällistyin kurkatessa tilin saldoa. (lapsi pitää viedä lääkäriin, ja koska käytän yksityistä, pitää myös vähän olla hilloa tilillä...) kuka hitto sinne syytää rahaa? kouristuksenomaisesti näppäsin taas muutaman satasen säästötilille, laskettuani toki ensin että käyttötilille jäävät hilut riittävät lääkärilaskuun, tallinnanreissuun, yhtiin kajareihin ja ruokaan.

uskomatonta taloudenpitoa.

kiitos lainavaatteista naapureille! mun nuukasta mielenlaadusta vanhemmilleni! mainioista peruspöperöistä puolisolleni! pienistä asioista nauttimisesta lapsilleni!

säästötili kiittää, ja ylimäärällä kivuutellaan sitten kun mama palaa takasin sorvin ja potilaiden ääreen! sit mun ekalomalla me ei olla täällä. me ollaan muualla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti