perjantai 9. huhtikuuta 2010

yleistä hölinää

ohops. kohta paukkuu muuten 20 000 kävijän raja. aika hurjaa.
kiitos kaunis vaan kaikille.


mä olin tänään happy. mulle sattu kahdet vieraat samaan aikaan, joten elämäni ensimmäisen tosca-kakun kylkiäisiksi sipasin nopsakasti kokoon ruissämpylät. hitsi että musta on kiva kestitä rentoja vieraita! istua vaan rauhassa napsimassa hyvyyksiä, ja juttelemassa mukavia. muksujakin oli talo suht väärällään, siitäkin pidin. ehkä mun kodista tulee vielä kunnon tukikohta/mammala/alueemme yökahvila, johon saa ja haluaa kaikki tulla mihin vuorokauden aikaan tahansa. mun hyvän seuranpidon taikka ruissämpylöiden takia.

mun mummila oli just sellanen että sinne kokonnuttiin milloin milläkin porukalla, aina oli joku tulossa/menossa tai oleilemassa siellä. yleensä väkeä oli enemmän kun talo veti, mutta mummilla oli aina ruokaa ja kahvetta kaikille tulijoille. kovaäänisimpänä se aina hääri siellä keittiön ja olkkarin välillä ja hössötti että kaikki viihtyi. mummi sä oot mun idoli!


 - poikuli on räntännyt. sillä on lämpöä ja huonoa unta. supotettuna ja vellitettynä se vihdoin tilttas nukkumaan. mä en oksentanu mämmiä. vielä. muru on villiintyny ihan tosi hauskaks taas. mykkyys meni tälläkertaa pms-oireiden piikkiin. ruttunaama on ihku-pihku hassuli. supersisko. esikoinen on pitkästä aikaa poissa viikonlopun. isäkyläily on tauolla, mutta nyt se pääsi treenileirille viikonlopuks. vaihtelu virkistää sitä varmasti, mutta täällä on hiukka hiljasta ja tyhjää. lasillinen punaviiniä maistuis. hmmm.

ha det bra!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti