sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

melkein politiikkaa

olipa antoisa viikonloppu.
eilen sain aikaan saaristolaisleipää, sämpylöitä sekä emännälle iltapalaksi dippivihanneksia ja ruissipsejä (itte tein!). tänään olen tehnyt kanakeiton, kantannut antiikkimattoa, askarrellut poikulin yksvuotiskortit matkaan ja illalla vielä paistoin vohveleita. sen lisäks että olen ruokkinu mukuloita x6, lenkittäny koiria x6, kylvettänyt mukuloita x2, lukenut kirjoja x 12, tehnyt palikkatorneja, vaihtanut vaippoja, puhaltanut pipejä, laulanut lauluja, tyhjännyt tiskaria, keittänyt kahvia, kestinnyt vieraita, imuroinut, pelannut lautapelejä, käynyt ostarilla.

kaikkea sitä ehtiikin! kahdessa päivässä.

no, on mulla ollut aikaa surffata netissäkin. koska en saanut lesbo/sateekaariperhe vouhotustani asettumaan puhdetöillä,  eksyin anna moringin sivuille. muutkin homostelijat ja lesbostelijat ja suvaitsevaiset, kannattaa katsoa ja laittaa harkintamyssyyn vaalien varalle. katso tämä:

ja sitten vielä sieltä menin eteenpäin toivottu lapsi-sivustolle.
älyhyvät listat siittä kuka mitenkin on äänestänyt mua(kin) koskevissa ja kiinnostavissa asioissa.
ihan vaan taas niitä vaaleja ajatellen.

ja viimetteeksi tästä osio vas. sivupalkissa "lapset samaa sukupuolta olevien perheissä".

ihanaa että maailmassa on päivi "räksy" räsäsen &co lisäksi niitäkin ihmisiä joiden mielestä tälläset perheet on ok. ja asioita myös tieteellisesti tutkiskellaan.

ja tutkimuksetkin todistaa sen minkä mä jo tiiän. näin on hyvä.

että pliis. eheyttäjät, eheyttäkää itsenne avoimiks suvaitsevaisuudelle ja ihmisyydelle. jos haluatte kiihkeesti jotakin parantaa, niin alottakaa alkoholisteista. mä pyydän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti