maanantai 21. maaliskuuta 2011

rusettimarsu ja ranskalaisia viivoja

parasta on joskus ranskalaiset viivat. ne on vissiin keksitty jäsentämään ajatuksia, mä taas käytän niitä listaamaan mun jäsentämättömiä ajatuksia. aina vähän vinoon näköjään pitää mennä. parempi vaaksa vinoon kun virsta väärään, vai miten se viisaus meni?

- leijona sanoo muutamia uusia sanoja. ja karjuu nähdessään leijonan. hulvatonta! se on äärettömän kaunis poika. tukkakin on alkanut kihartua, niinkun voimakkaiden pyörteiden vuoksi ehdin toivoa. ei olis senkään kiva olla suoratukkainen, rusettimarsulta näyttävä mies isona.
- ruttunaama ei syö. se vaan ei syö, niin se ei syö, niin se ei syö. mitäpä sit siinä. kai se taas alkaa kun nälättää. se on kanssa yks tuulella käyvä epeli.
- muru yritti kai olla kiva eilen. heitti mua fazerinalla. tietää mistä narusta kannattaa mua vetää, luulen. mä en ymmärrä mikä siinä fazerinassa on? jotaki huumetta mulle?
- esikoinen haistaa että mammaa vähän väsyttää. se on kiva ja kiinnostunut. niinkun miltei aina, se on mun paras luottoystävä ja tuntenut mut koko ikänsä. huolehtii turhaan tietty, mutta näyttää että välittää. haki pojan vaivihkaa pois kun aikuiset halaili. osaa sekin oikeesta narusta vetää.
- töissä meni tänään kovaa. paljon hommaa, onnistumisia ja kaikenaailman sakkia. muutos vitunämmästä maailmat pelastavaan kauniiseen enkeliin tapahtuu hetkessä. on se kiva ja kiinnostava paikka. yhteen päivään mahtuu kaikkea avoimesta ihailusta nyrkkiin asti. sopii mulle. 
- mä olen jakanut rakkausvalmentajani oppeja eteenpäin, ja ne on kasvaneet hedelmää. mä olen siitä vilpittömän iloinen ja toivon että valmennettavani toimii pay it forward-periaatteen mukaan.
- harkitsen osallistumista haasteeseen jossa viidelle kommentaattorille luvataan jotakin käsintehtyä seuraavan vuoden sisällä, ja sit pistää hyvän kiertämään omalla tahollaan... osaankohan mä?
- olen käynyt varkaissa. firman roskalavalta löysin tuolin. liimaa, lakkaa, askartele olis ohjelma sen kanssa. en vaan tiedä uskallanko sitä tähän saumaan tuoda kotiin. muru just remppaa vessaa. (wirn.)
- olen jännän äärellä myös yhdessä toisessa proggiksessa. pitäkää peukkuja niin pääsen pian lesoilemaan!
- puuh. olen aika väsynyt oikeesti. viinirimpsa vei voimia. samoin puolisoni kevyt omahönötys.
- yks fazerina, halaus rakkaalta ja kymppitunnin unet, niin oon taas kuosissa.


p.s. musta on aika loistokasta, että kun alan kuumenemaan ja esittämään todellisia, suoria mielipiteitä, tykkäysnappi laulaa! kiitos. pitäs varmaan sanoa suoraan useemmin.

2 kommenttia: