keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

se on loma nyt

mä heräsin aamulla siihen että valo sarasti ikkunan takana. wow. makoilin kuuntelemassa murun hengitystä kunnes nahkavekkari aloitti kiekumisen.

ei oksupoksua. join kaksi isoa mukillista lattea. nautin yhden dacapon.
aurinko paistoi koko päivän.
leikittiin lasten kanssa pihalla.
kävin merenrannassa kävelyllä.
kävin nappuloiden kanssa kirjastossa.

nämä haluan muistaa tästä lomapäivästä.

taaemma työnnän kalvavan alaselkäkivun ja lonkkasäryn. ja keveen päänsäryn. sen että poikuli ulisi koko päivän. sen että ruttunaama ulisi ja kiljui koko päivän. sen että muru valitti että täällä on tylsää. (tylsää! mä olen v***u kerranki lomalla!) ja sen että se saamari kävi kiljumaan kun yritin ottaa sitä kädestä hellästi ja rakkaudellisesti kiinni. (sormi tod. näk. murtunut.) ja sen että käyttörahat on viittä vaille finaalissa.

no, kato. täähän taas riippuu ihan miten asioita katsoo. katsotaan ekaa ja tokaa kappaletta, ja unohdetaan loput! ja lähdetään valmistautumaan legendaariseen lomapäivä nro kakkoseen.


p.s. legendaarista oli oikeesti se kun poika "neuvoi" mua puuronkeitossa. öh se osoitti sinne, ja äh, näytti tänne. ja noi tänne ja lusikka tuolta. sit sanoin sille ettei tartte neuvoo, et kato mamma osaa nää hommat. ni johan mä sit roiskasin puolet puurosta ympäri-ämpäri pöytää... jepjep.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti