lauantai 19. maaliskuuta 2011

pitkät ripset, korkeat korot, ja tilkka (liikaa) viiniä

nonni.
onneks eilen mein lh-opiskelija laittoi mulle muutaman irtoräpsyn silmiin, ja vaivauduin laittamaan korkkarit mein kyläkekkereille, koska armas muruseni päätti jäädä kotiin hömöttämään, vaikka kyläjuhlat kutsuivat. hmh. kenehän vuoksi mä ees viittin vähän panostaa?

ne ripset oli kivat. opiskelija laitto vaan muutaman irtohöytyvän silmän ulkonurkkaan, ja tosi hienot, mutta luonnollisen näköset ne oli. vähänkö laitoin hiukka luomiväriä ja rajausta ja räpsin menemään supersilmilläni koko illan.

en myöskään vaihtanut korkkariajatusta, vaikka oli aivan tajuton mummontappokeli, ja suunnitelmissa juoda myös hiukan viiniä.

meillä oli kaupunginosamme vapaaehtoistyön loppukaronkka. ilmasta ruokaa ja juomaa, ja hyvää seuraa. jotenkin olen oppinut rauhallisesti suhtutumaan naiseni oikkuihin, joten pysyin omassa suunnitelmassani hyvillä mielin, toisen hömötyshaluista huolimatta, ja läksin yksin juhlimaan.

päädyin kirjastoon, viinilasillisen (eli usean) äärelle, täydellisten naisten seuraan. yhdeltätoista jo kotiuduin ilman nelivetoa, ylämäkeen, korkkareilla.  jei!

olipa kivaa! mä niin tykkään mun lähiöstä ja naapurinrouvista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti