torstai 10. maaliskuuta 2011

mistä kattoo

tää elämä näyttää tosiaan ihan erilaiselta riippuen mistä vinkkelistä kattoo.
on nääs niin, että aamulla vierestäni nousi kalmankalpea, ei-niin-edustava emäntä. ja hui hai milleen lomakivalle. tyyppi on halinut arabialaista kaunotarta koko saakelin päivän.

jos ajattelee niiden positiivisten vinkkelien kautta tätä asiaa, niin mä olen saanut olla ekstrapaljon himpuloiden kanssa. käytiin sea lifessä äimistelemässä kaloja, ja ollaan tehty yhdessä herkkuruokaa. ja luojalle kiitos että oon ollut lomalla, kun muru on ihan koomakunnossa. ei se olis saanut täällä elettyä, saati lapsia hoidettua jos olisin ollut töissä. olen luonnollisesti saanut raitista ilmaa ja aurinkoa ekstrasti koirien kanssa, kun muru ei ole lenkille kyennyt. olen myös hyvällä omallatunnolla pienet vapaahetket räplännyt kuvankäsittelyohjelmaihastustani, ja nyt kömmin sohvannurkkaan dekkarini kanssa. kah, omat mielihalut ei ole nyt keneltäkään poissa.

huomenna ajattelin viedä himpulat mummolaan, saa muru levätä, ja mä ehkä kanssa (mutsi ja faija saa juossa termiittien perässä). ja isi varmaan tuo duunista tullessaan tuoretta pullaa. kyllä!

p.s. sikälimikäli mun mahassa ja niskassa tuntuva paineen tunne enteilee oksua myös mulle, loppuu nää "etsitään iloa vaikka väkisin"-postaukset just tähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti