tiistai 8. maaliskuuta 2011

no voe yrjötys!

ekaa kertaa elämässä lapsen oksennus sai mielen rauhalliseks. päätelmänä se, että jos pikkumies yrjöää, on oudosti oireilevalla ruttunaamalla ollut "vaan" oksennustauti. jee! kaikesta voi siis kuitenkin löytää jotaki kivaa. toivon myös että pojan laatat jää siihen yhteen kahteen. ja että me aikuiset saadaan vältettyä mokoma tyhjennysharjoitus kokonaan.

mua ei meinaan oikeen kiinnosta yhdistelmä pms - yrjötauti. eikä just alkanut loma - lähestyvät menkat - yrjötauti. mä olin duunissa ihan hysteerisen itkupotkuraivarin rajamailla kun piti loman alkaa. en ymmärrä miten yhden ihmisen kolmen pvän suunniteltu loma saa noin neljä ihmistä sekoomaan. helvetillistä hössötystä ja sumplimista. päätin sitten antaa lepakkoapurilleni selkeet ohjeet, ja yrittää pitää loppupäivän kirkumiseen valmiin turpavärkkini ihan kiinni, ja pysytellä ihan omissa oloissani. (joka mun hommissa on enemmän kun vaikeeta toki.) kyllä pitää aikuisten kokeneiden ihmisten pärjätä kolme päivää selkeillä ohjeilla vaikka yks suhari olis kuinka lomalla.

olin suunnitellut lomalle vähän muutakin tekemistä kun pään uittamista arabialaisessa altaassa, mutta mahassa nyt kiertää ikävästi. tekis mieli haistattaa elämälle pitkät, taas vaihteeksi, mutta ei se auta kun ottaa vastaan mitä annetaan. ja koittaa sit viettää hauska loma, vaikka tuolla lähiöwc spassa.

miten ihmeessä mun tekis taas mieli alkaa kirkumaan?
hp,hp,hp,hp,hp. murrrrrrrrrrrrrrrrrrR.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti