maanantai 29. marraskuuta 2010

auringonnousu

ruttunaaman kolmas nimi tarkoittaa auringonnousua. mulla soi jatkuvasti päässä tää biisi kun ajattelen sitä tyttöä:
"sä olet mun auringonnousu, päivieni valo, olet mun iltojeni ilo, kauniimpi kuin kukaan muu..."

ja se todella sopii neitille, ja siihen mitä tunnen sitä kohtaan.

se on niin kaunis pieni nykerönenä, nappisilmä. todellinen taivaanlahja mulle ja mein perheelle. ihana suuri persoona, kaamea kiukkuilija, hellä ja rakastettava otus. utelias, huumorintajunen, reipas ja tomera. prinsessa ja riiviö samassa pakkauksessa.

musta tuntuu että se on niin tarkotettu mun elämän kulkuun että se on syntynyt just mulle lapseksi. vaikka se olis pääsyy mun edellisen parisuhteen kariutumiseen, ei voi vähempää haitata. millään ei pysty laskemaan sitä iloa ja onnea mitä tuo pikkunen on mun elämään tuonut. ja millään ei voi ton lapsen merkitystä mun elämään mitata.

kaikessa haastavuudessaan se on mun elämän valo. sen itkut mun perään ja kaikenlainen ripustautuminen vaan lämmittää sydäntä. se on iso osa minua. suuri palanen rakkautta, ja täydellistää kaiken onnen mun elämässä.

kiitos ruttunaama että olet mun just lapsi. mä rakastan sua valtavasti, enemmän kun sanat riittää kertomaan.





juhlat meni hienosti. koko suku taas kestitty ja kaikki oli ilosia. olipa vaan taas aivan mein näköiset juhlat, tarjottavaa, porukkaa, naurua ja älämölöä riitti. erityiskiitokset kahvinkeittoavusta siskolle, ja loppusiivouksen avustamisesta serkun T-miehelle, ja kantoavusta toiselle T:lle! ja rakkautta satakiloa annan 12h rupeaman leipomispuuhissa viettäneelle murulle. mielettömän pullat, kakut ja piparit sai paljon kehuja.

lahjoja en rajottanut tänävuonna ja se näkyi. jouluksi ei tarvitsekaan sit kun yhdet paketit per naamataulu.

aamulla ruttua odotti pöydällä suureho nukkekoti. se oli aivan haltioissaan ja epäili mun rakentaneen koko komeuden sille itse. hiis! <3

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia sinulla kaikkinensa! Tunnetta, aitoutta :)
    Ja synttärisankari onnessaan!

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea Rutulle! Ihana sankaritar <3

    VastaaPoista
  3. kiitos kiitos!
    onnittelut välitetään perille! :)

    ja täytyy kyllä myöntää etten kuvaamiseen juurikaan ehtinyt keskittyä, kun suurimman osan aikaa istui pikkumarakatti lonkalla, tai jotkut sukulaiset vaati huomiota ;)

    ja mitä ihmettä tuo lapsi näyttää kieltä tossa kakunleikkuussa! :D juuri niin sen tapaista! :D:D ei voi kun taas nauraa.

    VastaaPoista
  4. Onnea Ihanalle Pikkuneidille!

    VastaaPoista