lauantai 27. marraskuuta 2010

farssin lopputulema ja pullia

eilinen farssi lipastojen suhteen päättyi siihen että tilasin fidan hakemaan mun (siis meidän entiset, jotka on yhtäkkiä mun...) kamat ex-avopilta. ja kehoitin eksääni ilmottamaan koska hakee lipastonsa. (ne jotka antoi lapsille...) lopputulemana mä olen kuulemma itsekäs paskiainen. vähän jopa nään asiassa huvittavia piirteitä.

no jaa. semmosta.

eilen muru pisti hösseliksi piparirintamalla. tuloksena noin tuhat pientä koristeltua piparkakkua huomisiin juhliin. nyt kaulin nitisee keittiössä ja pulla tuoksuu. mieletön emäntä. äitinsä vastustuksesta huolimatta se teki litran pullataikinan ja jälki on sen mukaista. ihania vaaleanpunaisiin vuokiin askarreltuja pullia tursuaa jo olohuoneen puolelle. ja mä vaan tässä istun ja valmista tulee. on tää elämä ihmeellistä, ihanaa ja pullantuoksusta!

kohta alan askarrella pieniä pusseja siltä varalta että noita tarjoomuksia uhkaa jäädä yli. saa pikkuvieraat vähän sitten kotiinviemisiä.

kävin myös siivoamassa puiston huomisia kekkereitä varten. tuikkuja tarvitsee hakea kaupasta, ja ehkä muutama ulkoroihu. ei muuta kiitos.

tervetuloa ruttunaaman pitkään ja hartaasti odottamat syntymäpäiväjuhlat! me ollaan valmiina!

1 kommentti:

  1. Voi kun ihanaa! Toivottavasti juhlista tulee tosi onnistuneet! (ja miksei tulisi) :))

    VastaaPoista