maanantai 15. marraskuuta 2010

lipastoprobleema

kiitos insinöörille muutamasta hyvästä rymsteerausideasta. ollaan päädytty (tai mä olen päätynyt) siihen sen ideaan, missä lasten vaatteet muuttaa vaatehuoneeseen, ja meidän vaatteet uuteen, tai vanhaan kaappiin aikuisten huoneeseen. eihän mein huoneessa tapahdu kun nukkumista (ja aikuistenjuttuja toki ;) ) joten siellä voi ihan hyvin yks kaappi tönöttää, sit jää tilaa enempi lapsille leikkiä.

ratian arkut meni huudossa. ja yhdet vanhat tikapuut tilaa viemästä. jos vaatekaappi ei mene kaupaksi, siirrän sen suorilta makkariin, ei tartte sit uusiin kaappeihinkaan satsata rahaa. se vaan on hiukan liian syvä, mutta kaipa me pärjäillään.

kihinää hermossa aiheuttaa tällähetkellä eksäni. se jätti muuramen lipastot lapsille, kaneetilla "ne voi jäädä lapsille". noh, mä pöllönä kysyin voinko ne laittaa huutoon. ni ei käy. hän ehkä haluaa ne itse, tai ainakin rahat niistä. siis ekse jättänytkään niitä lapsille? että mun kotia on vaan pidetty jonkinsortin varastona?

ooksmä jotenkin idiootti vai mitä en tajua?

nyt kun kyselin uudestaan mitä niiden kanssa meinataan, niin oli ihan pokkaa kysyä jos minä (!) veisin ne hänen äidillee kaupungin toiselle laidalle. ai miten? selässäkö kantaen? ei vaan kun haen omat kaapit sieltä... jaaha. että palveluksia saa tehdä. ja siinä vaiheessa kun lapsille jätetyt lipastot ei olekaan lasten. olin vilpittömän tyhmänä ajatellut että jos hän ei niitä tarvitse, me ei niitä tarvita, niin mä voin myydä ne ja käyttää siitä kertyvät roposet lasten huoneen käytännöllisempään sisustukseen. koska lipastot on kerran "lapsille jätetty". mutta ei.

tarjouduin myymäänkin lipastot täältäkäsin, jos ne ei hänelle mahdu, ja tilittää sitten rahat. mutta se ei sekään käy. kattonko mä nyt noita kaappeja täällä sit tilaa viemässä hamaan maailman tappiin? vai kannanko ne selässä kaupungin toiselle laidalle ja teen niinkun ex-neiti taas tahtoo?

haistakoon perse.
muru niin repii pelihousut tästä, ja luulen että kaapit löytyy tuosta pihakallion päältä ennenkun ehdin kissaa sanoa... mahtavaa taasen. ei plussapisteitä paljoa eksän tilille tästä ropise. ei. mutta se tili on muutenkin jo niiiiiin miinuksen puolella mun silmissä että paskanko väliä.

4 kommenttia:

  1. ou gaad. Pistä kuule myyntiin vaan ja sijoitat joka pennin lastenhuoneen sisustukseen. Eihän se ny kuulu exälle ollenkaan onko niillä ne hyllyt vai niistä hyllyistä saaduilla rahoilla ostettu joku. eksät....

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä. Myyntiin vaan. Ilmoita vaikka päivämäärä mihin mennessä ne on haettava pois ja jos ei hae niin myyt ja käytät rahat lapsiin parhaaksi katsomallasi tavalla.

    Kyä sussa on liian kiltin vikaa... ;)

    VastaaPoista
  3. Myyntiin myyntiin myyntiin. Eikä puhettakaan mistään rahojen tilittämisestä :).

    VastaaPoista
  4. Ai s...a kun pisti kihiseen täälläki. Myyntiin!

    VastaaPoista