perjantai 26. marraskuuta 2010

iso V

voihan v***u!
sitä on täällä tänään lakaistu ilmaan urakalla.

murun amk-paikka jäi pisteen päähän. pisteen. yhden pisteen! anna mun kaikki kestää. ei auta kun toivoa että pääsijöiden joukossa kävis sellanen pieni kato, että muru pääsis siitä ihan riman alapuolelta sisälle. ei vaadi montaa peruutusta. mutta muutaman hassun kuitenkin. puuh.

toinen asia on aika pieni. mutta periaatteessa mun pelihousut repes siihen. samassa kirjenipussa tuli murulle postia kirjastosta. kirjastoreissut on mein perheessä hoideltu mun kortilla, koska muru ei ole aivan varma missä sen kortti on. joskus sillä on kuulemma sellainen ollut. mutta sen sijainnista tarkempaa tietoa ei ole muistilokerossa. asia selvisi nyt. murun eksä on vampannut kortin jossain vaiheessa, ja iloisena lainaillut sillä muutamia opuksia. sentään palauttanut mokomat, tosin myöhässä. ja nyt lasku kopsahti mein postiluukusta. miten v***ssa se kehtaa edes?

mä pistäisin laskun sille. tosin ämmä on sen tason psyko, ettei muru sitä elämäänsä enää halua, joten lasku maksettaneen kiltisti itse. ja lasku ei ole edes iso, mutta periaatteesta mua korpeaa. helkkaristi. ei auta kun kuolettaa kortti. toiv se on helppo juttu...

en mitenkään leveile mafiakytköksillä, eikä tämä ole uhkaus, mutta tekisi vaan mieleni soittaa kazakstanin anrdeille että hakee sen v***n kortin siltä horolta, ja pari muutakin asiaa.

miten voi olla mahdollista ettei ihmisillä ole mitään käytöstapoja?!
eikä mitään kuvaa siitä, miten tässä maailmassa tulisi elää?

edit: ja samat terkut anrdeilta mun eksälle. koska se on semmoi saatanan vellihousu eikä osaa mitään itse tehdä, on se laittanut äitinsä asialle. ex-avoppini esitti maililla, että mun esikoisen isän pitäisi hakea sieltä yksi penkki, plus ajaa mun eksän lipstot (joista aiemmin oli puhetta.) sinne ja tuoda mulle muutama huonekalu sieltä vaihdossa. jaaha. ihankun mun "palvelusväki" nyt ensinkään niille kuuluis. enmä nyt hirveesti muutenkaan laita ketään ihmisiä mun asioille, varsinkaan sellasille jotka kai ei liene mun asioita edes. haistakaa paska kaikki. nyt mua ei kannata yhtään enempää ärsyttää.

2 kommenttia:

  1. Kirjastokortin kuoletus onnistuu Helmet-kirjastoissa helposti: kunhan vain menette kirjastoon ja kerrotte tilanteen eli että kortti on kadonnut. Ja uuden kortin saa kolmella eurolla.

    t. Bloggaava kirjastonhoitaja ;)

    VastaaPoista
  2. kiitos tiedosta bloggaava kirjastonhoitaja! asia hoidetaan ensitilassa ettei tule uusia ylläreitä!

    VastaaPoista