lauantai 13. marraskuuta 2010

parisuhteen huonommat puolet

naisen kanssa seurustelussa on yks paha puoli. sen voi ilmasta lyhyesti, ihan kolmella kirjaimella:
PMS.
saamari. täällä on ollu yks kiukkunen akka kohta viikon. kivasti se on yrittänyt olla ihan normaali, mutta mun hermoa kiristää, kun näkee että sen hermoa koko ajan kiristää.

tää aamu on taas osottanut mulle kuinka rakkaudella on kurjatkin puolensa.
murulla on ollut nokkosrokkoa muutaman viikon (ilmeisesti stressiperäistä), ja tänään se kotiutui yövuorosta oksentaen. ja päälle syljeskeli verta.
helvetti että rakkauden kääntöpuolella on aina se huoli.

mä varasin murulle ajan osteopaatille jos sais ressihormoneja laskeen niin että rokko helpottais. ja jos se tänään vielä kerran oksentaa, MÄ soitan sen duuniin ettei se ole tulossa, ja MÄ varaan sille lääkärin. koska MÄ en enää kattele tämmöstä, enkä MÄ rakasta ketään MÄPÄRJÄÄNITTE:ä enkä EITÄSMITÄÄNHÄTÄÄOO:ta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti