perjantai 1. huhtikuuta 2011

mutsi

sädehoidot on polttanu mutsin suun karrelle.
sillä on ikenet, huulet, kieli ja kitalaki täynnä nyt jo räjähtäneitä palorakkuloita.

jumalavita se on vihanen.

ja todella ymmärrän sitä. se ei ole pystynyt pariin viikkoon syömään mitään, ja juomaankin aika heikosti. siinä mielessä olen äitini tytär, että jos en saa syödä mitä haluan, just silloin kun haluan, ni hermo repeää totaalisesti. siks mä todella säälin sitä. ja melkein tunnen sen tuskan.

viimeset säteet tykitetään maanantaina. sitten jännitetään vielä pari vkoa tuloksia. ja sitten tietty pari vuotta kontrolleja. mutta nyt raivostuttavia rakkuloita lukuunottamatta tilanne on hyvä.

tsemppaa mutsi.
vielä hetki.
nii tuon sitte keksejä, juustoja ja viiniä! ...vaikka kilo tolkulla. ja suklaata. jääkaappikylmänä.
(henk.koht. en kyllä ymmärrä miten joku voi syödä huurteista suklaata.)

4 kommenttia:

  1. Haa, mun piti just kommentoida, että ei suklaata kuulu eikä voi syödä kylmänä.

    Mutta tsemppiä sinne :). Sikälimikäli jonkun random-homon tsemppaamiset ketään kiinnostaa.

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä teidän äiteelle. Suklaata syö meidän perheessä isäntä jääkaappikylmänä - olen usein torunut hulluksi.

    VastaaPoista
  3. kiitos tsempeistä! ne tulee tarpeeseen, sekä mulle että mutsille. jonkun ihan random-homon tsempitykset myös ;)

    mutsille jää sittenkin noin kk aikaa juosta läpi himoitsemansa taidenäyttelyt ennenkun se palaa duuniin. peukut sille.

    VastaaPoista