perjantai 29. huhtikuuta 2011

no ei täällä aina niin harmonista ja ruusunpunaista ole.
enkä mä aina jaksa.
kuten nyt. kuten nyt.

rakkauteni repimät pelihousut on ehkä palaamassa kasaan, mutta mä olen ollut viikon kun kissa pistoksissa. vaikea olla paikallaan. en saa syötyä, en saa nukuttua. taas menen siihen paskalankaan, missä toisen paha olo on mun korjattavissa. enkä löydä syytä, en avainta, en punasta lankaa.

töissä meistä on ollut 2/4. sen lisäksi että teen kahden hommat, ressaan miten lasioven takana sujuu. miten voin auttaa sielä, mitä tehdä, ja kun apua ei kysytä/se ei tarjottuna ns. kelpaa, on kuula kivasti sekaisin. töissä on kivintä mun luonnolle just silloin, kun on paljon hommia. mä saan siellä voimaa niistä ihmisistä. siitä että saan auttaa. siitä että teen ehkä jonkun päivästä merkityksellisen ja pystyn antamaan onnistumisen kokemuksia. (parasta tällä viikolla oli yks vanhempi rouvashenkilö joka viimeviikolla toivoi että tapan hänet  (tai autan ikkunan ääreen että voi hypätä, karjui miksi kidutus on sallittua, mutta kuolemaan auttaminen ei ole, hän kysyi jos voin kaulan katkaista jos haluan auttaa, käski mun painua helvettiin ja antaa olla.) tällä viikolla hymyili mulle kauniisti, lähti yhteistyöhön, kiitteli, teki parhaansa. ja mä nielin itkua. ääni värisi kun kerroin miten sen hyvä vointi mua ilahduttaa. vedet silmissä me hymyiltiin toisillemme.)

se että olen heilunut hullun lailla. hoitanut illat lapsia. valvonut öisin ja jättänyt syömättä, alkaa vaatimaan veronsa. yllättääkö ketään?

saakeli ostetaan ressailematon hälläväliä mielenlaatu. hinnalla millä hyvänsä.

että ei täällä aina ruusuilla tanssita. ei.

kiitos kuitenkin maailman rakkaalle hengelliselle äidille, joka mun riepusta sielua hoitamaan oli jättänyt piipahtaessaan pullon punkkua, ja tummaa suklaata. jotkut ne vaan osaa käsitellä (vieraitakin) naisia. nyt poksuu korkki.
ja kiitos L-kummille joka hankki mein himpuloille vappupallot. ei tartte mamman lähteä niitä lähiöstä metskaamaan. ja yllätyksen aiheuttamaa riemua ei voi kyllä sanoin kuvata edes.
ja äMMälle jolta sain kortin tänään. siis kortin. siis oikeen kortin. siinä oli runo. ilahduin valtavasti.

1 kommentti: