sunnuntai 1. elokuuta 2010

ja pientä pintaremonttia...

tätäkin me ollaan tehty. kun ollaan makoilulta joudettu...

tapetit läks seinästä aika helpolla, voisinpa jopa sanoa "lasten leikkiä". täysiä rullia veti irti ruttu, 3 vee.










kukas idari se on vaan seinänreunat maalannu ruskeella? öööh, kai minä...

sit hommaa parannellaan aneemisella pohjamaalilla, kun sitä himppu kellarista löytyi.

ekan kerroksen jälkeen muru huus hoosiannaa. mä en mitään priimaa tältä kerrokselta odottanutkaan.

murun kädenjälki oli hiukan tasasempaa. onkohan se hiukka mua pedantimpi, vai onko se tuo tokakerros kun tekee jo ihmeempiä.

sit kun mamma yrittää siirtää pöytää ja tuoleja, niin noin 40kg taliaivoa makaa pöydän alla itsetyytyväisenä. eikä kehoituksista huolimatta liiku minneen. jeps.

ja tällai tuli. just niinkun pitikin! i-ha-na!







ja koska nyt seinä saatiin valmiiksi, loppui makoilu ja kasailu mun osalta. pitihän kämppää sit muutenkin järkkäillä. nyt oon pessyt lattiat, pessyt maton ja vaihdellut huonekalujen paikkaa. imuroinut. ja tampannut yhden saamarinkokoisen täysvillasen perintömaton. viel kun sais makkarin uuden upeen kirjakaapin edustuskuntoon niin olisin tyytyväinen...

2 kommenttia:

  1. Ehkä maailman ihkuin kasa taliaivoa asustaa teillä:)

    VastaaPoista
  2. on se joo kaukaakatottuna aika vinkeä ;) mutta joskus siihen menee hermot, tai useinkin.
    varsinkin siinäkohtaa kun lorppaposki ravistaa päätään, ja ylimääräkuolalima lentää suoraan vauvan lautaselle.
    ja emäntä vaan nauraa. hitto!

    VastaaPoista