sunnuntai 22. elokuuta 2010

mä oon huono!

hitto, vei roskakatoksesta sosialisoimaani syöttötuolia takasin löytöpaikkaan, koska poikuli pystyy nyt ruokailemaan triptrapissakin jo. siis tarkoituksenani oli viedä ylimäärästä kotoa pois, ni mitä taas kävi?

löysin kaksi vanhaa matkalaukkua. nahkaista. hienoa.
ja yhden kasarilampun.

ja kannoin ne kotio.

yks pois, kolme sisään. mä oon vaan niin huono kävelemään vanhan hylätyn tavaran ohi... buhuu.



p.s. missä kohtaa kannattaa kertoa että me huomenna haetaan mulle  2 "uutta" vanhaa matkalaukkua vantaalta, jotka huusin itselleni huutonetissä. rakkaani kiittää ja kumartaa, taas kerran.
huomisesta alkaen meillä asuu siis yhteensä 5 vanhaa matkalaukkua.

ja vielä. kerroin juuri murulle löydöistäni, ja ennenkun edes kerroin että ne on jo meillä kotona, se laittoi viestin: "anna mä arvaan rakas, sä raahasit ne jo sisään..." se niin tuntee mut! hiis.

mun sydän niin pakahtuu rakkaudesta.

ja koti pullistelee vanhoista matkalaukuista.

2 kommenttia:

  1. Haha, meillä tää yks on reppuhamsteri, joka perustelee mulle "niimutku jokaisella on oma käyttätarkotus!" :D 39 neliötä, kaks naista, yli kymmenen reppua ja jenkkikassia ja kaks koiraa kiittää..

    VastaaPoista
  2. hihih. mä muuten tunnen sun reppuhamsterin, ja sikski tää asia pisti hymyilyttään mua ;)

    murulla on ainakin sata pipoa, ja se ei pääse missään (alleviivaan) kaupassa pipohyllyn ohi kollaamatta sitä läpi... ziisus.

    VastaaPoista