lauantai 28. elokuuta 2010

olenhan niin tosi hyvännäköinen!

kyllä taas mielialaa ja itsetuntoa nosti, kun menimme paikalliseen sisälle eilen, eräs mies palasi ulko-ovelta takaisin, koska hänellä oli asiaa mulle:
- shiis, arvaa että olin jo ulkhona, mutta palashin shanomaan shulle, että oot ihan helvetin kaunish nainen!

no voi kiitos tästä mielipiteestä. ihan sydäntä lämmitti. (-oikeeshti, oikeeshti.)

mutta mä satunkin olemaan ikiaikainen spurgujen ja vanhempien miesten suosikkityttö.

yks päivä kun lenkitin koiria, kuului puistonpenkiltä seuraava keskustelu:
spurgu 1: -hei, onpa sulla komeet koirat.
spurgu 2: - mitä sä syötät niille kun ne on noin upeita.
spurgu 3: - mut hei, mitä sä syöt ite, kun oot niin mielettömän upee!?
spurgu 1: - joo, kyl mäkin ottaisinkyl  ton emännän.
spurgut 2 &3: joo, niin mäkin. ihana.

jösses. <3

erikoisempi tarina on tämä: olin taannoin oman koirani kanssa lenkillä, ja se aiheutti yhdessä humaltuneessa nuoressa miehessä ihan ulinaa. se huusi ja vikisi tuolla metsässä mein perään.
äijä huuti:- ui,ui,ui. voi helevetti miten hyvännäkönen! voi helevetti miten hyvännäkönen!!! ui,ui, ui...(tässä kohtaa mua jo alko vähän jännittää...)

äijä niittasi ulinansa loppuun: SPANIELI! (sit mä repesin. silmänilonsa kullakin. mietin vaan pitäskö huolestua jos nuo spugetkin alkaa ulvomaan jo enempi koiran kun mun perään? ;) )

no jaa. työkuvioissa se vanhempien miesten suosikkina oleminen on jees, koska ripsiä vimpauttamalla mahdottomatkin asiat muuttuu mahdollisiksi. joskus mun heterokaveri on marmattanut mulle että mulla ei ole lesbona (ja feministinä) oikeutta edes flirttailla miehille, mutta enhän mä mikään daiju ole. jos pienillä naisellisilla eleillä saa saa luokkaansa uuden kiertoilmalieden, tai lisää henk.koht. etuuksia työpaikalla, tahtonsa läpi, näkökulmansa esitettyä, ilmasta remppatyövoimaa tai what so ever, niin ei kai kukaan jätä tilaisuutta käyttämättä.

nainen, on nainen, on nainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti