perjantai 13. elokuuta 2010

takaovikii, here i am

muistuu mieleen se vanha vitsi.
jossa lentokoneen lähtiessä huudettiin "takaovikii" ja kiinalaismies pomppasi ylös ja huuti "here i am!"
olipas hauskaa!

mulla meni takaovikii toisella muotoa. ja se ei ollut hauska juttu. klinikalta soitettiin päivän mun viimesimmän ovulaation jälkeen. siittiöt voi siirtää tallinnaan tai rigaan, tai sitten ne tuhotaan. yritin nirua jos ne vois antaa ne mulle vaan ulos joskus myöhemmin jos ne nyt "unohtuu" niiden säiliön perälle, mutta ei. se liippaa niin läheltä rikollisuuden rajaa, ettei ne voi sitä tehdä.

no joo, ymmärrän. mutta sydäntä kylmää ja harmittaa.
oltais me voitu kokeilla "sen yhden kerran" ennen tätä elokuuta jos oltais haluttu. mutta haluttiin nyt etupäässä keskittyä tähän mitä meillä on jo. pelkään vaan että mun outo mieleni tekee tästä jossain vaiheessa ongelman. tuntuu julmalta ajatella että olen 31, ja mun lastensaanti tän elämän osalta oli nyt tässä. kiitos suomen lainsäädännön.

kurkkua kuristaa ja ahdistaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti