perjantai 20. elokuuta 2010

liikuttavaa

* esikoinen halaa pitkään kun lähtee viikonlopuksi isälleen. se ihana teini!
* ystävän poika kutsuu mua nimeltä "mamma". sillä on omat äiti ja mami, ja sitten naapurintäti, joka on sille "mamma".
* poikaselle on tulossa ensimmäinen hammas. mun isolle vauvalle.
* sivusta kuunneltuna mun kolmivuotiaan maailma on niin hieno ja ihmeitä täynnä.
* naapuri antoi mulle kaalilaatikkoa, erinomaista kaalilaatikkoa, vedin ähkyt. illalla ovikello soi, siellä oli toinen naapuri, toi mustikkapiirakkaa.
* tää kroppa niin sopii mulle. kävin eilen lenkillä. syttyessään tämä ruumis kuljettaa mut mieluusti vaikka maailman ääriin. kotiin tullessa tuntui että lensin.
* muru on silmälaseissaan ja kotiverkkareissa niin kaiken kauneuden ja söpöyden yläpuolella. ei pysty puolta metriä kauemmas poistumaan sen luota... uuh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti