torstai 12. elokuuta 2010

hyvä saa palkkansa

nyt kun oon uskollisesti puskenut pitkään arkea pienillä rahoilla. hyvä saa vihdoin palkkansa.

firmasta tuli kirje. olivat oikaiseet yhden verojutun ja muistavat mua useemman sadan "veronpalautuksella". äitiyspäivärahojen loppuosa tulee tässä kuussa vähän "ylimääräsenä", eli normirahan päälle. enskuussa tulee palkka + kotihoidon tuki. ja toiv anomani asumistuki alkaa pyöriä myös pian. ja olen tehnyt pientä keikkaa, josta saan sellasta pientä korvausta jonka voi sitten käyttää itsensä hemmotteluun *

toisaalta on vaarallista kun ennen totaaliromahdusta (kotihoidontuen varaan jääminen) tulee rahaa ovista ja ikkunoista. mutta hamsterina laitan ylimäärät fikkaan pahanpäivänvaralle, enkä yhtään rilluttele**, niin niistä on sitten hyötyä mein "vielä köyhempinä päivinä".

mutta, mä olen selvinnyt omillani tän äitiys- ja vanhempainrahakauden. keltään en ole lainannut, mitään meiltä ei ole puuttunut. jee!

*itsetyytyväinen taputus omalle päälaelle*

* esim lush:in saippuoilla...
** paitsi ehkä ostan pari uutta saippuaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti