sunnuntai 3. lokakuuta 2010

kukka

nonni.
koska muruseni on alkanut saamaan allergiaoireita vaikka ja mistä kukkasista (ainakin niistä mitä diggailen kovasti), on mulle jostai syystä tärkeeksi muodostunut "the day":n kukkavalinta alkanut tuottaa mulle päänvaivaa.

nyt on testattu suuri suosikkini, ja vaikka se on mallia "erittäin hajukas", ja asuntomme lemuaa aikamoisen eksoottiselle jo kolmatta päivää, ei allergiaoireita ole ilmaantunut. experimentti voi siis päättyä, ja kukka pääsee bioskaan multautumaan.

muutama räpsy piti kaunokaisesta ottaa. ja tämä kun sopii mun käteen ja olemukseen kun nakutettu, on se ehdolla "the day" - kukaksi. kaksi vartta, nou hörsöjä.
voi toki olla että esiinyn myös rehutta, olen miettinyt, mutta maljakkoon näitä sitten ainakin, paljon, paljon, paljon!






3 kommenttia:

  1. mä diggaan ihan sikana. tuo kuvassa oleva on "orient" ja haju sen mukainen. niitä on olemassa myös "värililja"-nimisiä. niistä puuttuu haisu.

    haisuton olis kiva. saas nähdä löydänkö noin pätäkkää väriä sit vaan siitä kukkasukuhaarasta.

    VastaaPoista