lauantai 2. lokakuuta 2010

projektia

aina pitää olla jotakin suunniteltavaa ja puuhasteltavaa. mä oon hiton hyvä suunnittelemaan kaikkea askaretta, aina vaan jonkun pitää sit auttaa projektit finaaliin asti. onneksi mulla on siihen finaaliosioon tuo rakas murunen! nyt on alkutyöt tehty kohti ruttunaaman onnenpäivää!

mulla kävi siis "pieni" onnenpotku kun etsin ruttunaamalle synttärilahjaksi nukketaloa. huutonetistä olen vetänyt vesiperän, vaikka säännöllisesti olen käynyt kurkkimassa jos joku hieno puutalo haluais muuttaa meille.

mutta ei, ei ei. kaikki liian kökköjä, tai liian kalliita ja prameita. toisena ääripäänä kulahtaneet rikkinäiset lundbyt. nettikaupatkin on väärällään ökyhintaisia kartanoita, jotka ei sovi a) mein tyyliin, eikä b) mein kukkarolle.

mutta, tadaa!

yksi tämmönen kaunokainen nyt haluaakin tulla meille pienen sattuman ja onnenpotkun saattelemana. jos vähän pinkkiä ulkopintaan ja tapettitalon tapettia sisäpintaan, niin josko kelpais sylvanian families - väelle? ja rinsessa ruttunaamalle?

4 kommenttia:

  1. eikö? ei mikään törkee kartano, mutta ei myöskään kuppanen laatikko! :D jee!

    VastaaPoista
  2. Törmäsin blogiisi sattuman kautta, en enää edes muista mistä. Lukijaksi jäin ;) ja tuohan on ihan mahtava! mistäs moinen onnenpotku? Oliko kalliskin? MULLE KANS!

    VastaaPoista
  3. siis tämä kaunokainen on riimikon myymä tuote. (rii)mikko itse oli kompuroinut sen kanssa portaissa, ja nyt se vaatii remonttia. mikko korjaa, maalaa ja tuo ovelle. vajaaseen puoleen hintaan ovh:sta joka huitelee vajaassa kahdessa sadassa.
    toisen kompurointi on toisen onnenpotku.
    kannattaa googlettaa tuo riimikko, aika hienoja pikkutaloja kaikenkaikkiaan...
    bd peukut mikolle!

    VastaaPoista