sunnuntai 31. lokakuuta 2010

pissi

voi juukelis!
no olimma tänään serkuntytön synttäreillä, ja oikeen hienona oli koko meidänkin sakki siellä sukulaisten arvokkaassa joukossa. mäpä kävin sitten pöntölle pissittään poikulia, ja iso pissi tulikin pönttöön (melkein)! upeeta!
ainoa pikku ongelma siinä oli semmoi anatomisesti hienosti muotoiltu pöntön muovireuna, minkä aukosta kaikki litranen lämmintä lorisi suoraan mun juhlahousuille kun olin polvillani pöntön eessä.

olisitte nähneet juhlaväen ilmeet kun mä täyttä nauraen housut pissasta märkinä tuun vessasta ja poikuli loistaa kun naantalin kuuluisa aurinko moisen urotyön tehtyään.

tää niin voi sattua ainoastaan mulle! kyllä taas riittää sukulaisilla nauramista seuraavaks vuodeksi.
ja mulla itsellä kanssa!
onneksi serkun lainaamat housut pysy mulla ylhäällä ja jaloissa kotiin asti....
faceenkin ilmestyi ensimmäiset kuittaukset ennenkun ehdin ees himaan.
mama taas kiittää ja kumartaa. mainio päivä tämä.

2 kommenttia: