sunnuntai 26. joulukuuta 2010

leipää ja lahjoja

lifesaver mun syömisten kannalta on ollut tämä saaristolaisleipä . verrattoman maukasta valion voimakkaiden juustojen ja suolakurkkujen* kanssa.
ensimmäinen asia mitä tekee aamulla mieli, ja illalla viimetteeks. eikä ole semmosta pakkosyömisen makua. jee!

toiseks parasta joulussa oli kohtuullinen lahjojen määrä. poika sai kaksi lelua. ruttu myös kaksi. lisäksi saivat villasukkia ja pipoja**, ja ruttu kirjoja, palapelin ja fikkarin. täydellistä!

omista lahjoista rakkaimmat ja kivimmät tuli tietysti murun antamista paketeista, mutta aika hyvin veti tänä vuonna myös mutsi ja faija. satiinilakanat (ou jee!) ja kassillinen "myllyn paras" - luomutuotteita tuli ainoostaan meille mukaan. mä olen tosi tyytyväinen. esikon kanssa panostettiin ekologiaan myös pakkausjätteen osalta, ja kietastiin mein annettavat sanomalehtipaperiin. ja hyvin kelpas vastaanottajille. 

ja sadatta kertaa, jos yhden pallon ottaisin?

parhaan kaverin viekussa lastenohjelmia. hiis!

maman pieni räkänokka. teki jouluhampaan. jolla haukkasi mandariinia kuorineen! tässä kuvasarjassa oli siis myös loistavia otoksia missä mä kiljun ja nauran ja yritän kaivella kuoria pojan suusta...





* mun jouluajan ravintoon on lapsuudesta asti kuuluneet just etupäässä juusto ja suolakurkut :)
**itsetehtyjä! rakkaudellinen kiitos kummilaan!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti