torstai 16. joulukuuta 2010

silja ja luuviulu

täytyy vaan kiitellä silja linea!
meillä oli upea reissu. leikkihuone oli mahtava. samoin ystävällinen joulupukki, ja hieno ohjelma. "tää on hurjaa" hihkui ruttunaama useaan otteeseen.
palvelu oli erinomaista. kaikki ihmiset oli superystävällisiä ja huomaavaisia.

käytiin aamiaisella ja illallisella buffetissa ja kaikki sai vatsansa täyteen. lapset sai jopa erityiskiitosta hyvästä käytöksestä ruokapöydässä henkilökunnan taholta (!!!), ja siitä kiitoksena värityskirjan ja kynät. *

lapsille oli maailman upeinta myös lasiseinäset hissit, ja hytin ikkunalauta, jossa pystyi leikkimään ja näki alas promenadille. sepä oli jännittävää. ja niiden naamat loisti niin aurinkoisina, että pelkästään siitä sain itselleni superhyvän mielen.


itkua meinasin vääntää lähtöselvityksessä kun jouduin sanomaan ettei muru tulekaan mukaan. ja laivalla mua pidettiin jonkin sortin sankarina, kun ilosena siellä noita himpuloita yksinään paimensin. mua vähän jopa ärsytti se, että pidetään ihan uskomattomana saavutuksena että hermojaan menettämättä omia lapsiaan kaitsee. yksin. sitä tultiin jopa kysymään ihan erikseen, että miten pärjää ja jaksaa. pyh.
ruoka valmiina pöydässä, ajoissa nukkumaan. me kolme pientä mahduttiin jopa suihkuunkin kerralla ihan hyvin. se siitä sankarin leimasta.

neuvolantädin mielestä olen riutunut. ja pitäis saada lomaa. lomaa mistä? omasta elämästä?

pyh myös sille.

mä voin ja jaksan hyvin. ruoka ei nyt vaan maistu, kun olen rakkaimmastani niin huolissani. ja kyllä oma peilikuva hytin suuresta peilistä kirkkaassa valossa oli säälittävää nähtävää. ei paino ole huolestuttavan alhaalla, mutta neljäviis tälläisellä luustolla näyttää luut ja suonet muun muassa lantion aluella aika rumasti.

ja joojoojoo.

kunhan muru vaan palaa väsymyksen perselandiasta, uskon että tilanne korjaantuu. nyt huoli syö naista, ei voi minkään. jaksuja ja rakkautta riittää - niillä mennään.



p.s.
muru pääsi kouluun.
muru pääsi kouluun.
muru pääsi kouluun.
muru pääsi kouluun.
olen niin iloinen asiasta että itku tuli. jee. olen siitä niin ylpeä! mun rakas!



* eivät ilmeisesti kuulleet kun sihisin ruttunaamalle ("muumirasia") joka kerta kun sillä meinas karata lapasesta :D

3 kommenttia:

  1. No sitten tossa ps:ssä pamautat sen ison asian (vaikka tossa oli pitkä lista sellaisia, toki). Onnea ja sit se kyllä varmaan siitä!!!

    VastaaPoista
  2. Kuulostaapa ihanalta reissulta vaikka muru ei päässytkään!

    Minäkin saan usein kuulla tota ihmettelyä et miten pärjää jossain reissussa yksin lasten kanssa. Mun mielestä kaikki sujuu jopa helpommin silloin, koska ristiriitatilanteessakaan sillä lapsella ei ole kuin se yks vanhempi kelle kitistä, jos molemmat on mukana tulee helposti kinaa aikuisten välille kun yks sanoo yhtä ja toinen toista...

    VastaaPoista
  3. kiits! mä oon niin ilonen tosta koulupaikasta. voi jösses! en ole vielä saanut responssia tuleeko ensin koulu, vai lapsen kotihoito, että siinä vielä vähän pähkinää. saako muru siirrettyä koulun alotusta, ja haluaako se ees. hmmm...

    ja joo. kyllä sitä pärjää lasten kanssa jos on valmis meneen lasten ehdoilla. ajoissa nukkumaan ja leikkihuonetta oli hyvä resepti mein seikkailulle :)

    VastaaPoista