keskiviikko 29. joulukuuta 2010

miksi sä käyt täällä? tuloksia ja statistiikkaa

tunnen maman
  11 (8%)
 
tiedän maman
  9 (6%)
 
olen hltb-väkeä
  55 (42%)
 
olen lapsiperheellinen
  47 (36%)
 
etsin tietoa
  13 (10%)
 
etsin huvia
  43 (33%)
 

Ääniä tähän mennessä: 129

satakakskytyhdeksän ääntä. mama kiittää!
en keksi ketkä kaikki nuo yksitoista on jotka mut tuntee, mutta osan kyllä tiedän/arvaan. noita tietäjiä en kyllä itse tiettykään tiedä. olis kohteliasta kommenttilootaan vähän vinkkailla... *vinkvink*
htbl-väki on suurin kävijäryhmä, ei yllätä.
ja kiva että lapsiperheellisillekin löytyy jotakin täältä.
tiedon etsijöitä oli kolmetoista. laittakaahan kommenttilootaan kysymyksiä jos oikeesti haluatte jotakin spesifiä tietää. voin yrittää mieluusti auttaa.
ja huvin etsijöitä on kolmannes. täältä irtoova hupi ilmeisesti johtuu vaan mun kirjotustyylistä ja semmosesta tahattomasta huumorista. mutta kiva jos jollakulla mullakin on hauskaa mun elämän parissa.



sivunkatseluja on bloggerin tilastojen mukaan vajaa 40 000. ihmeellistä.
suurin liikenne tänne tulee vinkeeltä, blogilistalta ja elethyialta.
maittain suomesta tulleet sivunkatselut on ykkösenä, yli 30 000 klikkausta, jenkeistä ja kreikasta kuitenkin noin 500 kumpaisestakin, ja muutamalla sata venäjältä, sveitsistä, ugandasta, britanniasta ja ranskasta kustakin.

blogiin eksytään hakusanoilla:
"asiasta ja sen vierestä"
"muru ja esikko"
"sanonko suoraan"
johtopäätöksenä että yleensä hakukoneella hakija haluaa just tänne, luulen.
muutama osuma oli sairaalakassille ja raskausviikoille.

jokaista tekstiä on katsonut noin 60 ihmistä, huiputon vetänyt "minä ja tyhjäpää" 128 klikkauksella.

njaa. mitä tämä kertoo mulle?
teitä käy noin 60 päivässä täällä! hienoa.
ja ylipuolet htbl-ihmisiä (toivomani kohderyhmä!) ja noin himpun vajaa puolet lapsiperheitä (toivomani kohderyhmä myös tämä!)

mua vaan edelleen kiinnostais jos siellä on joku, joka haluaa että kirjotan jostain tietystä aiheesta, niin ilmiintyis kommenttilootaan. ja ne jotka mut tietävät, niin laittais miten tietävät, olis meinaan hauskaa miettiä niitä yksinään täällä. (että jaana tuntee jorman, joka tietää pertin, joka näki mut kaupassa :D )ja ne noin viisi (edit, siis kai kaksi!*) joita en mun tuntijoista tiiä, niin äkkiä nimet tauluun! hemmetti!

(*tiiän ämmän, ässän, ällän, ceen ja aan, teen, s&t, ja hengellisen äidin, muut käsi pystyyn!)

12 kommenttia:

  1. Hei mama!
    Täällä yksi hlbt-kategorialainen. Ja toivon mukaan tulevaisuudessa myös lapsiperheellinen. Blogiasi olen lukenut reilun vuoden, eileithyian kautta bongaus.
    Kiitos. Kiitos sinulle elämänmakuisesta blogistasi! Kirjoitat niin kauniisti perheestäsi, että useasti täällä ruudun toisellapuolen ilmestyy roskia silmiin..;)
    Olen saanut tosi paljon kirjoituksistasi ja näin vauvakuumeisena on aivan ihana seurata sateenkaariperheen arkea. Luulenpa, että täällä on monenmonta kaltaistani "hiljaista" lukijaa.
    -K-

    VastaaPoista
  2. Hei, täälläkin yksi hlbt-porukkaan kuuluva. Luulen, että olen myös nuorimpia ellen jopa nuorin lukija. En edes muista mistä tänne eksyin, mutta oli heti pakko ruveta seuraamaan blogiasi. Tykkään tavastasi kirjoittaa, kirjotitpa sitten mistä tahansa.

    VastaaPoista
  3. Mä eksyin sun blogiin varmaan joskus loka-marraskuussa, en enää muista mistä. Taisin ruksittaa tuossa kyselyssä "etsin tietoa/hupia", en muihin sopinut. Kirjoituksesi ovat koskettavia ja kiinnostavia, jäin seuraamaan elämäänne.

    T. lapseton 23v puutarhurineiti

    VastaaPoista
  4. Minulla oli pitkä tauko kun en lukenut teidän kuulumisia ja nyt taas säännöllisesti käyn lukemassa. Tungin itseni kohtaan "tiedän maman". Jaa että kuka olen, olen MrsPaddington :)

    VastaaPoista
  5. Mä kans tiedän (vaikka ois kiva tunteakin) ja olen ainakin kahdesta tietystä maasta järjestänyt kävijämäärää komeammaksi :)

    VastaaPoista
  6. Mä tunnustan ruksineeni "tiedän maman" :) Ja alunperin eksyin vinkeän kautta.

    VastaaPoista
  7. Minäkin merkkasin tiedän, koska joskus aikoja sitten bongasin sinut, exäsi sekä vielä pienen Rutun peleissä ja olen ohimennen tavannut murusikin :)Pidän kirjoituksistasi ja sen vuoksi täällä sivuilla vierailen.

    VastaaPoista
  8. HLBT-jengiä olen! En mä kyl oikeen tiedä, mistä tänne eksyin, mut jotenkin klikkasin itseni ja aloin seurata.

    VastaaPoista
  9. kiitos, k, kaneli ja mrs paddington. mp onkin blogituttu jo pitältä ajalta! heipat sinne! :)

    ja R mä ajattelinkin että ulkomaan liikennettä pitää ylhäällä enimmiltään just sinä. ja sveitsinkin klikkaukset tiedetään :)

    ja hei cathya! olispa aikaa siirtyä "tunnetaan" tasolle ;) täällä nyt arki aika hektistä, mutta toiv aikaa tärskyille löytyy vielä.

    ja anonyymi, (J?) siihen saakka mun salapoliisikyvyt riittää, jos meni metsään niin lisää vinkkejä, pliis! :D

    ja tkhp, me luetaan toisiamme ristiin. kiva homma!

    VastaaPoista
  10. Minä taisin vastata, että etsin huvia.

    En tunne enkä tiedä sinua, en miellä itseäni sateenkaarikansaan kuuluvaksi (tosin ystäväpiirissäni tämän kanssa mennään siinä määrin fifty-fifty, että nämä aiheet ja esimerkiksi lakikeskustelut ovat kyllä hyvinkin arkipäivää lähellä), en ole lapsiperheellinen vaikka asunkin vanhempieni luona ja sisaruksia löytyy 5-7-vuotiaista teineihin (olen abi), äkkiseltään en keksi millaista tietoa täältä voisin löytää.

    En menisi ensimmäisenä väittämään, että tämä huvia on, mutta toisaalta, mitä muutakaan. Blogi muiden seuraamieni joukossa, ja kun jää koukkuun, haluaa tietää, mitä kenellekin kuuluu. Melko yksinkertaista.

    Toisin sanoen, en löytänyt sopivaa kategoriaa, mutta toisaalta voisin sanoa osittain kuuluvani jokaiseen. Ehkä nuo muutkin tuntemattomat ovat minunlaisiani? :D

    VastaaPoista
  11. No me tullaan joku vkl sinne teidän kulmille vaiks puistoilemaan tän toisen poikulin kanssa.

    VastaaPoista
  12. Minä anonyymi vastaan, että en ole J. Onnittelut murullesi opiskelupaikasta ja muutenkin teille kaikkea hyvää. Rakastakaa ja puhukaa, muu hoituu siinä sivussa :)

    VastaaPoista